,

چند گام موثر برای تربیت نیروی پوشاک

اهمیت جذب نیرو و تربیت نیروی پوشاک با رونق گرفتن این صنعت دو چندان شده است.  نیروی کار تازه نفس وارد صنعت می‌شود که باید آموزش ببیند. از این رو تربیت نیروی پوشاک بحث مهمی گردیده است. نیروی کار متعهد و کارآزموده مخرج مشترک شرکت‌های بزرگ شده است. در این میان جمع‌‌آوری تیمی از میان آن‌ها کار سختی است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار ارزش کارکنانی که در مجموعه هستند را نمی‌دانند. آن‌ها برای زمان و تلاش صرف شده برای جذب، توسعه و حفظ نیرو ارزشی قائل نیستند. در حالی که نیروی کار پوشاک در شرکت‌ها خود سرمایه‌ای مهم است و نباید آن را به راحتی از دست داد. بسیاری از صاحبان کسب و کار با دریافت مشاوره هایی در این زمینه سعی در اصلاح این روند و استفاده مفید از نیرو دارند.

چند گام موثر برای تربیت نیروی پوشاک

استخدام

همه چیز از استخدام شروع می‌شود. نیروهای خود را با دقت انتخاب و استخدام کنید. گردآوری یک تیم مصاحبه قوی با یک فرآیند هماهنگ و روش‌های اثبات‌شده برای آشکارسازی ویژگی‌های مطلوب مانند خودانگیختگی، انعطاف‌پذیری، صداقت و اخلاق کاری، شانس یک استخدام خوب را افزایش می‌دهد. با استخدام کارمندان مناسب، شرکت شما می‌تواند انگیزه بهتری برای بقیه ایجاد کند و کل نیروی کار شما را درگیر کند.

آماده شدن برای آموزش

تمامی مسئولیت‌ها و مراحل انجام هر کار را فهرست کنید. یک راه خوب برای انتقال این اطلاعات، ایجاد یک برنامه آموزشی است. وقتی بدون انجام مرحله تربیت نیروی پوشاک مناسب مجموعه خود، از نیروی خود انتظار انجام وظایف را دارید، قطعا به مشکلات زیادی برخورد خواهید کرد و نیرو را نیز خسته می‌کنید.برای تربیت نیروی پوشاک خود، انتخاب مربی مناسب نیز مهم است. مدیران اغلب بهترین کارمندان خود را برای آموزش سایر کارکنان انتخاب می‌کنند. با این حال، کسانی که در مشاغل خود خوب عمل می کنند، لزوماً در توضیح اینکه چه چیزی آن‌ها را بسیار مؤثر می‌کند خوب نیستند. به هر حال، اگر مهارت‌ها به طور طبیعی برای آن‌ها به وجود می‌آید، ممکن است در مورد چگونگی توسعه آن‌ها فکر زیادی نکرده باشند.

تربیت نیروی پوشاک

بازخورد را تقویت کنید

کارکنان را تشویق کنید که سؤال بپرسند، بازخورد خود را به اشتراک بگذارند و به تمرین ادامه دهند. یک کارمند جدید با دیدگاهی تازه ممکن است راه هایی را برای بهبود عملیات کسب و کار شما شناسایی کند. علاقه شما به نظرات آن‌ها به تقویت مشارکت آن‌ها در تیم کمک می کند.علاوه بر این، زمانی را برای کارمند ترتیب دهید تا فرم بازخورد رضایت و اثربخشی جلسه آموزشی را تکمیل کند. بازخوردی که به دست می‌آورید می تواند اطلاعات ارزشمندی را برای بهبود جلسات آموزشی و مربی تعیین شده ارائه دهد.

مزیت رقابتی

شرکت مزیت‌های رقابتی شرکت نسبت به رقبا باید بخشی آگاهانه از استراتژی رشد کسب و کار شما باشد. این موضوع به شرکت شما در استخدام با استعدادترین نامزدها و حفظ آن‌ها برتری می‌دهد. یک محیط کاری جذاب، همراه با ترتیبات کاری انعطاف پذیر، نیروی کار قوی را نیز جذب و ایجاد می‌کند. البته، ارائه پاداش و مزایا رقابتی نیز کلیدی است.

تعامل

تعامل، جام مقدس رضایت کارکنان است. تعهد عاطفی یک کارمند به سازمان و اهداف آن منجر به تلاش اختیاری بیشتری از جانب کارمند می‌شود. تعامل همه چیز در مورد ارتباط و درک نیروی کار شما است. ارتباط مثبت و دو طرفه در تمام سطوح مدیریت، مشارکت را افزایش می‌دهد.

ارزیابی عملکرد

برای ارزیابی عملکرد کارمند در شغل جدید، جلسات بررسی پس از آموزش را برنامه‌ریزی کنید. هنگامی که کارمند مستقر شد، یک جلسه آموزشی کوتاه دیگر را برای رسیدگی به مهارت ها یا وظایف سطح بالاتر برنامه ریزی کنید.همچنین، به یاد داشته باشید که پیشرفت‌های کارمندتان را ثبت کنید و زمانی که او پیشرفت چشم‌گیری داشت، حتما او را تشویق کنید.

استخدام و پرورش استعدادها یکی از با ارزش‌ترین سرمایه گذاری‌هایی است که یک صاحب کسب و کار می تواند در هر مرحله از چرخه حیات یک کسب و کار انجام دهد. با ایجاد نیروی کار آموزش دیده و همسو با اهداف و مقاصد شرکت، شالوده رهبری مناسبی را برای کسب و کار خود تنظیم کنید. دانستن اینکه چه چیزی باعث انگیزه و بهره‌وری کارکنان می‌شود به شما کمک می‌کند تیمی بسازید که به راحتی نقاط بین اقدامات و نتایج را به هم وصل می‌کند و نیروی کاری را ایجاد می‌کند که برای ماندن ساخته شده است.

منبع:

https://www.inc.com/made-to-stay.html

https://www.midwesthr.com/5-easy-steps-to-effectively-train-your-staff-2

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *